oncontextmenu="return false"

You know I'll do anything for you

2010-12-27 @ 22:49:04
Jag & Tara & Korn hade värsta dagen idag haha! :D göttttans, & jag & Tara sprang framför ett tåg det va as coolt haha :o Kunde dött jao det va coolt dedär :) Nu har jag iaf kollat Narnia med familjen haha, sen ringde Fredde så jag snacka med han en stund & nu ligger jag i sängen & lyssnar på musik osv. Har tvär tråkigt just nu, vill sova höhö. Är alltid trött nu för tiden haha fyfan :(
Anyway, fixade bloggen lite oxå förut, eller haha försökte :) saknar att ha photoshop på datan.. fuuckk, saknar bakgrund på bloggen osv. Ska försöka fixa header någon dag men venne vilken bild jag ska ha hähä. Ska försöka fixa photoshop till datorn snart oxå, hoppas jag.
Blablabla ska kolla någon film nu :) ha de bra, posshaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här ♥

Skriv ditt fina namn! ♥
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? (Visas inte)

Blogg? :) ♥

Vad ville du säga? ;)

Trackback
RSS 2.0