oncontextmenu="return false"

Joråå

2010-12-28 @ 13:13:36
Har fixat en ny blogg osv, men det är lite mer passande om jag startar den efter nyår haha :D & håller på & fixar den nu osv, ser ut som skit gör den, haha. Tar väl ett litet tag innan jag har fixat den men ;) Så det blir lagom att börja med den efter nyår.
Har tröttnar så jävla mycket på someberries.blogg.se, blää värsta fula namnet haha! Annars hade jag velat ha kvar den här bloggen, men namnet suger hehe ;) & har klarat mig från att göra ny blogg på länge nu haha!
Snart kommer iaf Fredde oxå. Ska städa upp lite bland kläderna på golvet så att det går att komma in i mitt rum hihi. Blir mer uppdatering senare!
Kommentarer

Kommentera inlägget här ♥

Skriv ditt fina namn! ♥
Kommenterar du här ofta? ♥

Msn? (Visas inte)

Blogg? :) ♥

Vad ville du säga? ;)

Trackback
RSS 2.0